Dziadek do orzechow grzybek

ZAMÓWIENIA

W jaki sposób mogę dokonywać zakupów?

Zamówienia można składać za pośrednictwem e-maila, poprzez sklep internetowy lub telefonicznie.

Czy muszę posiadać konto klienta aby dokonać zakupów?

Nie trzeba posiadać konta Klienta, by dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym.

Jakie są korzyści z założenia konta klienta?

Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się nie każdorazowo, lecz tylko raz, podczas rejestracji.
Można zawsze sprawdzić stan aktualnie wykonywanego zamówienia, jak również historię poprzednich. Istniej również możliwość negocjowania
specjalnych cen na zakupione towary.

W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?

Dane osobowe, podane podczas zakupów, są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Nasza firma nie wykorzystuje tych
danych do innych celów. W żadnym wypadku nie sprzedajemy ich ani też nie udostępniamy osobom trzecim. Ich przesyłanie odbywa się bezpiecznym
protokołem SSL 128 (Secure Socket Layer v3). Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych w trakcie przesyłania, zarówno od klienta
do sklepu internetowego, jak i z powrotem.

Jakie są formy płatności za zamówiony towar?

Płatność przelewem / Przedpłata Płatność przy odbiorze / Pobranie Odroczony termin płatności ( stała współpraca z firmami)

WYSYŁKA

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić zamówienie i wstępnie ustalić termin realizacji. W większości przypadków zamówienie
zostanie zrealizowane w ciągu 2-3 dni. Towar jest wysyłany po skompletowaniu wszystkich produktów i po potwierdzeniu dokonania wpłaty przez kupującego.
W przypadku braku zamówionego produktu lub przy większych jego ilościach wspólnie ustalimy możliwy termin realizacji. Jak otrzymam zamówiony towar?

W trakcie składania zamówienia wybierają Państwo sposób doręczenia zamawianego towaru: Pocztą Polską lub kurierem.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera / Poczty Polskiej uzależniony jest od wagi towaru, jego wartości oraz wybranej formy płatności.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów?

Tak, po uzgodnieniu telefonicznym.

Czy dostarczacie przesyłki poza Polskę?

W przypadku zamówień z zagranicy prosimy o kontakt w celu uzgodnienia warunków zakupu.

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie: Zwroty towarów-reklamacje

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Pinterest
Pinterest
Facebook
Facebook